SINDIKAT UMIROVLJENIKA HRVATSKE
10 000 Zagreb, Trg kralja Petra Krešimira IV. 2
Tel/Faks: 01/ 46 55 146, 46 55 111/190
e-mail: suh@zg.t-com.hr
GLAVNI ODBOR
Na temelju odredbe članka 28. stavak 1. i 7.. članka 39. točka 6., te članka 71. stavak 1. točka 20., STATUTA SUH-a (pročišćeni tekst 471/2012.) GLAVNI ODBOR SINDIKATA UMIROVLJENIKA HRVATSKE donosi dana 11.4.2013. godine (dopunjenu)
ODLUKU O VISINI I RASPODJELI ČLANARINE SUH-a za 2013. godinu
Iznos članarine
Članak 1.
Osnovna članarina Sindikata umirovljenika Hrvatske za 2013. godinu iznosi 40,00 kuna godišnje, ako član plaća jednokratno, odnosno, 3,33 kuna mjesečno, ako član plaća obustavom na mirovini.
Podružnice SUH-a mogu donijeti odluku o višoj članarini od osnovne.
Člana SUH-a koji je veoma lošeg imovinskog stanja podružnica može iznimno osloboditi plaćanja članarine u cijelosti ili djelomično. O svakoj takvoj odluci podružnica je dužna izvijestiti Središnjicu SUH-a.
Kolektivni član
Članak 2.
Kolektivni član može plaćati osnovnu članarinu u iznosu navedenom u članku 1. Odluke.
Uvažavajući činjenicu da su kolektivni članovi sami organizirali svoje članstvo, za kolektivne članove ostavlja se mogućnost plaćanja tzv. posebne članarine.
Posebna članarina plaća se u iznosu od 10,00 kn od čega se Središnjici plaća iznos od 8,00 kn, a 2,00 kn se plaćaju županijskom odnosno gradskom povjereništvu.
U slučaju da se kolektivni član odluči plaćati posebnu članarinu, sam snosi troškove sudjelovanja svojih predstavnika u tijelima upravljanja SUH-a, odnosno drugim aktivnostima.
S kolektivnim članom koji se odluči plaćati posebnu članarinu, sklapa se ugovor o međusobnim odnosima.
Način i rokovi naplate članarine
Članak 3.
Članarina se u pravilu naplaćuje mjesečno putem Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje na osnovi Suglasnosti na obustavu od mirovinskih primanja, suglasno Ugovoru o međusobnim odnosima HZMO i SUH-a u vezi s obustavom članarine SUH-a iz mirovine.
Članovi SUH-a koji nisu pristali plaćati članarinu na način određen stavkom 1. ovog članka, plaćaju članarinu neposredno u podružnici jednom godišnje.
Raspodjela članarine
Naplata u podružnici
Članak 4.
Iznos osnovne članarine iz članka 1. st. 1. raspodjeljuje se, odnosno uplaćuje,
na sljedeći način:
– 13,00 kn podružnica uplaćuje na račun Središnjice SUH-a za financiranje redovnog poslovanja i ostvarivanje Programa rada Središnjice SUH-a, te za podmirivanje obveza SUH-a prema SSSH, te međunarodnim organizacijama čiji je SUH član i dr.;
– 5,00 kn podružnica uplaćuje na račun svog županijskog povjereništva za financiranje redovnog poslovanja i ostvarivanje programa rada županijskog povjereništva, te za djelomičnu naknadu troškova volonterskog rada predsjednika županijskog povjereništva;
– ostatak sredstava ostaje podružnici za financiranje redovnog poslovanja i za ostvarivanje programa rada podružnice.
Ukoliko je podružnica donijela odluku o plaćanju članarine više od osnovne članarine, raspodjela članarine vrši se na temelju osnovne članarine.
Naplata putem HZMO
Članak 5.
Članarinu koja se naplaćuje putem HZMO-a, HZMO uplaćuje mjesečno Središnjici SUH-a, koja utvrđeni dio članarine iz članka 3. tromjesečno uplaćuje podružnici i županijskom povjereništvu.
Evidentiranje i obračun članarine
Članak 6.
Evidenciju o uplati članarine članova SUH-a vodi podružnica.
Izvješća o ubranoj i obračunatoj članarini članova SUH-a podružnica je dužna dostavljati Središnjici i županijskom povjereništvu SUH-a tromjesečno za one članove koji nisu potpisnici Suglasnosti na obustavu od mirovinskih primanja.
Godišnji obračun i izvješće o ubranoj i obračunatoj članarini podružnica SUH-a sastavlja i dostavlja Središnjici SUH-a i županijskom povjereništvu SUH-a najkasnije do 28. veljače sljedeće godine.
Članak 7.
Odluka stupa na snagu danom donošenja, a primjenjuje će se od 1. siječnja 2013. godine (dopunjena Odluka je na snazi od 11. travnja 2013. godine).
Članak 8.
Ovom Odlukom prestaje važiti Odluka o visini i raspodjeli članarine za 2012. godinu koja je donesena 17.11. 2011.
SINDIKAT UMIROVLJENIKA HRVATSKE | Predsjednica SUH-a:
Jasna Petrović |
Broj: 167/2013.
Zagreb, 11.4.2013.