Pitanje: Poljoprivrednik sam i imam puno obradive zemlje za što mi je potrebna mehanizacija, posebice traktor većeg kapaciteta. Nedavno mi se traktor pokvario te sam ga dao popraviti kod ovlaštenog servisera. Nakon što mi je traktor popravljen, a ja platio traženu cijenu, pokazalo se da traktor ima isti kvar kao prije popravka. Tražio sam od ser- visera da kvar popravi, no on je nakon nekoliko pokušaja rekao da je to tvornička greška, premda je davno istekla garancija. Što da radim? Traktor mi je neophodan, a novac kojeg sam platio za popravak je znatan. Serviser neće ni da čuje da mi vrati novac ili umanji cijenu popravka. Što da radim? (H. B, Slavonski Brod)
Odgovor: Traktor vam u svakom slučaju mora vratiti jer ste mu platili cijenu koju je tražio za popravak, a vi nakon toga odvedite traktor pouzdanijem servi- seru za kojeg sa sigurnošću možete tvrditi da će kvar ukloniti. Preporučamo vam da cijeli slučaj prijavite Obrtničkoj komori (ako je serviser obrtnik). Uz sve navedeno ostaje vam mogućnost da putem suda tražite naknadu štete koju vam je nanio nesavjesni obrtnik jer ćete u neimanju traktora morati platiti drugome radove na svom zemljištu, a i otpada vam mogućnost dodatne zarade od drugih osoba kojima ste radili s traktorom dok je bio ispravan.