Kupili ste pećnicu na kojoj se, nakon nekoliko mjeseci, pojavio materijalni nedostatak. Obratili ste se trgovcu i podnijeli prigovor, ali trgovac je vaš prigovor odbio s obrazloženjem da ste, neispravnim rukovanjem, sami prouzročili materijalni nedostatak. Što možete učiniti u tom slučaju?
Ako se nedostatak pojavio u roku od šest mjeseci od kupnje proizvoda, pretpostavlja se da je nedostatak postojao u vrijeme kupnje te u tom slučaju teret dokazivanja, da ste vi prouzročili nedostatak neispravnim rukovanjem, je na trgovcu.
Ako vam trgovac odbije popraviti proizvod ili ga zamijeniti novim, pokažite trgovcu da ste upoznati sa svojim pravima koja vam daje Zakon o zaštiti potrošača i upozorite ga na njegove obveze.
Ako se nedostatak pojavio nakon šest mjeseci od kupnje proizvoda, u tom slučaju teret dokazivanja, da nedostatak nije nastao kao posljedica nepravilnog rukovanja, je na vama.