Kupili ste proizvod (tehnički uređaj) na kojem ste nakon nekog vremena uočili kvar (ne funkcionira kako bi trebao ili uopće ne radi). Prilikom kupovine predan vam je jamstveni list (garancija) za ispravnost prodanog proizvoda. Što možete učiniti, koja su vaša prava?
Ako kupljeni proizvod nije ispravan ili ne funkcionira kako bi trebao, obratite se izravno trgovcu od kojeg ste kupili proizvod sa zahtjevom da vam popravi proizvod.
Proizvod trebate dostaviti trgovcu koji će proizvod otpremiti do mjesta gdje se treba servisirati (popraviti) i popravljeni proizvod (ako je proizvod moguće popraviti) dopremiti u trgovinu ili na vašu adresu (o mjestu dopreme popravljenog proizvoda možete se dogovoriti s trgovcem).
Ako se proizvod ne može popraviti, trgovac vam treba predati isti takav novi proizvod.
Ako trgovac ne može predati isti takav novi proizvod (nema ga više u ponudi ili tome slično) može vam ponuditi proizvod sličnih karakteristika ili ako vam to ne odgovara, tada vam je dužan izvršiti povrat plačene cijene proizvoda.
Ako je jamstveni rok, naveden u jamstvenom listu, kraći od 2 godine još uvijek možete zahtijevati ostvarenje potrošačkih prava koja proizlaze iz materijalnog nedostatka proizvoda.