Pravilno podnošenje prijave (predstavke) kojom ćete kao fizička ili pravna osoba ukazati na određene nepravilnosti, odnosno povrede propisa iz nadležnosti Ministarstva nadležnog za gospodarstvo, a radi pokretanja postupka inspekcijskog nadzora, znači da vaša prijava mora minimalno sadržavati: naziv tijela kojemu se upućuje, naznaku predmeta, zahtjev što se prijavom traži (činjenice, odnosno okolnosti koje prijavljujete), osnovne podatke o subjektu kojega prijavljujete, preslika prigovora, preslika odgovora (ukoliko je trgovac odgovorio), preslika računa I naznaku tko prijavu podnosi (ime, prezime/naziv podnositelja, ulica, kućni broj i mjesto).
Temeljem sadržaja prijave procjenjuje se da li postoje uvjeti (zakonske pretpostavke) za pokretanje postupka inspekcijskog nadzora na okolnosti na koje ukazujete.
Obavijest o rezultatima inspekcijskog nadzora koji je proveden povodom predstavke biti će dostavljena pisanim putem sukladno propisima onim podnositeljima predstavki koji su dokazali pravni interes (zaštita prava potrošača), kao i onima koji su stranke u postupku sukladno propisima.
Ime i prezime potrošača
Adresa (ulica I kućni bro, poštanski broj i mjesto)
Telefon/Mobitel, e-mail Mjesto i datum
Trgovac/pružatelj usluge
Adresa (ulica i kućni broj)
Poštanski broj i mjesto
Pisani prigovor trgovcu / pružatelju usluge
Sukladno članku 10. stavku 1. Zakona o zaštiti potrošača upućujem Vam pisani prigovor koji se na proizvod/uslugu__________________________________________________________________
kupljen-u dana___________________________________________________________________
Na proizvod (uslugu) koji sam kupio/la imam sljedeću pritužbu:
___________________________________________________________________________
Slijedom navedenog, ljubazno vas molim da izvršite popravak proizvoda/usluge. Ukoliko isti niste u mogućnosti popraviti, molim da mi predate drugi ispravan proizvod, odnosno izvršite povrat plaćene cijene. Skrećem pozornost na činjenicu da ste na ovaj pisani prigovor dužni odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Lijep pozdrav,
Potpis potrošača
___________________