Odredbom članka 105. Zakona o zaštiti potrošača propisano je da ukoliko potrošač pisanim prigovorom ne uspije ostvariti svoja potrošačka prava, odnosno u slučaju spora Između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora će uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijeti odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore. O iskustvima u radu takvih „sudova časti”, pisat ćemo naknadno.
Kontakti:
Sud časti HGK
Nova cesta 3-7,
10 000 Zagreb
Tel: 01/48 48 624, 01/48 48 628
Fax: 01/46 06 788
E-mail: zkezele@hgk.hr, bmanevski@hak.hr
Sud časti HOK
Ilica 49/11, 10 000 Zagreb
Tel: 01/48 06 618
Fax: 01/48 06 629
E-mail: sud-casti@hok.hr
Centar za mirenje pri HGK
Nova cesta 3-7, 10 000 Zagreb
Dopise upućene Centru za mirenje molimo adresirajte na Rooseveltov trg 2, p.p. 630.
Tel: 01/48 48 622, 01/48 48 623
Fax: 01/48 48625
E-mail: mirenie@hak.hr
Centar za mirenje pri HOK
Zagreb, Hica 49/11
Tel: 01/48 06 618
Fax. 01/48 06 629
E-mail: mirenje@hok.hr