Dana 10. veljače 2025. godine u Radničkom domu u Zagrebu održana je izborno-izvještajna sjednica Vijeća Povjereništva SUH Zagreb na kojoj su sudjelovali predstavnici 13 od 15 zagrebačkih podružnica SUH-a. Predsjednica POV SUH Zagreb, Vesna Bečić, u uvodu je pozdravila sve prisutne članove Vijeća te kasnije i pročitala Izvještaj o radu u razdoblju od 2021. do 2024. godine., posebno se osvrnuvši na vrijeme tijekom pandemije COVIDA i nakon potresa koji je pogodio Grad Zagreb. Osvrnula se na aktivnosti koje su se provodile u zagrebačkim podružnicama, sve održane sportske susrete tijekom navedenog razdoblja, Gerontološke tulume, prigodna predavanja i slične aktivnosti.
Također je informirala o prijavljenim projektima, aktivnostima i suradnji u lokalnoj zajednici te o prisutnosti u medijskom prostoru, provođenju aktivnosti SUH-a poput prikupljanja potpisa za Peticiju „Veće mirovine odmah“ te ostale aktivnosti koje su se događale tijekom ovog mandata. Njezin izvještaj o radu, kao i financijski izvještaj jednoglasnu su usvojeni.
Na sjednici je sudjelovao i glavni tajnik SUH-a Igor Knežević, koji je pohvalio Bečić na odličnoj suradnji sa Središnjim uredom SUH-a, ali i njezinim odličnim poznavanjem problematike mirovinskog sustava kao i uspješnim vođenjem Povjereništva. Zamjenica predsjednice Ljubica Radović zahvalila se Bečić u svoje osobno ime, kao i u ime podružnica Novi Zagreb i INA na odličnom radu u protekle četiri godine, te joj je u znak zahvalnosti uručila buket ruža.
Nakon toga predsjednica, zamjenica i svi članovi Predsjedništva Povjereništva razriješeni su s dužnosti, te je za predsjednicu jednoglasno izabrana Mirjana Novačić iz podružnice Peščenica, a za njezinu zamjenicu Asmirka Belošević iz Donje Dubrave. Novoizabrana predsjednica zahvalila se na izboru i iznijela plan budućeg rada Povjereništva. Bivša predsjednica Povjereništva Bečić nastavila je pomagati novoj predsjednici Novačić kako bi se što lakše uključila u sve obveze koje ta dužnost donosi, a tjedan dana nakon sjednice završena je i kompletna primopredaja.
I.K.